reklama

KDH odchádza z vlády, konečne

Ráno som vstával o šiestej, robotu som dokončil o siedmej a ľahol som si znova spať. V obývačke, s pusteným televízorom. Zobudil som sa na slová, ktoré som chcel počuť už dávno: „KDH odchádza z vlády." Najprv som tomu neveril, myslel som, že ešte stále snívam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Skončila sa vláda s Palkom, Lipšicom, či Froncom. Našťastie, povedal som si. Hm, naozaj našťastie? Čo bude ďalej? Jediným východiskom sa zdala byť podpora HZDS. Presne toho istého hnutia, ktoré vládlo v 90. rokoch, v tých desivých rokoch mečiarizmu...

Pred chvíľou som sadol k počítaču a opäť som sa potešil. Našlo sa východisko, našťastie, teraz už naozaj našťastie. Načo zbytočne naťahovať, premiér Dzurinda si nepriamo priznal svoju prehru. Pravda, bojoval tvrdo, začalo sa to hneď od začiatku jeho druhého volebného obdobia na čele vlády. Kauzy okolo skupinky, Slobodného fóra, či Ruska výrazne ovplyvnili jeho vládnutie. Teraz na jeho sklonku už zvažuje predčasné voľby, skvelý ťah.

Prídu voľby, o niečo skôr, ako sa pôvodne čakalo, no aj tak sa nič podstatné nestane. Kampane budú vrcholiť na jar, nie v lete. Asi jediný rozdiel. Súčasná koalícia sa už pravdepodobne nezopakuje, už by asi nestačil ani súhlas KDH (ktoré sa do toho zjavne nehrnie). Napriek tomu sa teším.

Už dlho som takto neschvaľoval Dzurindov krok ako v tomto prípade. Prišlo to neskoro, ale je to tu. Aspoň náznak politickej kultúry, koniec tohto parlamentu. Našťastie... Hm, ale čo bude ďalej?

Matúš Krčmárik

Matúš Krčmárik

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent bratislavskej žurnalistiky. mladý, ambiciózny a hlavne nesmierne talentovaný ;o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéPostrehy insitného ekonómaNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu