reklama

Ohňostroj, vojna, Európska únia a moja kráska

Ohňostroj - plná obloha svetiel, plné námestie ľudí čakajúcich naň a nedočkavo odratávajúcich ten moment M... skrátka ďalšie Vinobranie... Nemám rád ohňostroje... No zas raz som súčasťou davu, súčasťou plného námestia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako asi vyzerá bombardovanie mesta? Nočné... Výbuchy? Svetlá na oblohe? Kopa ľudí, ktorí sa chcú za každú cenu schovať do bezpečia? Toto všetko tu je, samozrejme až na tie úteky, nikto nechce preč. Dve strany jedného - smrť a nadšené tváre na námestí. Behá mi z toho mráz po chrbte, nedokážem na to nemyslieť. Ako by asi vyzeral mestský úrad, pri ktorom práve stojím, v troskách? Desivá predstava...

Pred tým úradom vejú vlajky, našťastie tri... Pezinská, slovenská a európska (poradie presne neviem). Áno, naozaj mám šťastie, že som v Európskej krajine, mám to šťastie žiť v krajine, ktorá sa nezmieta pravidelne vo vojnách, v chudobe... Aspoň trochu uspokojenia...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ohňostroj stále pokračuje. Všade naokolo zvuky výbuchov, ľudia majú otočené hlavy nahor. Ja sa pozerám na nich, ohňostroj ma nezaujíma. Prečo tu vlastne som?

Stojí vedľa mňa a tiež pozerá nahor. Ohňostroje má rada, vždy sa pri tom tak nádherne usmieva. Je krásna, milujem ju...

Matúš Krčmárik

Matúš Krčmárik

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent bratislavskej žurnalistiky. mladý, ambiciózny a hlavne nesmierne talentovaný ;o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéPostrehy insitného ekonómaNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu