reklama

Nič viac nechcem, len pokoj od KDH

Zas sa idem pustiť do KDH, bezdôvodná nenávisť, povedia si mnohí. Naozaj je to tak? Nič proti nim nemám, len keby mne a ostatným konečne dali pokoj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (121)

Už majú dosť neustáleho pretláčania ekonomiky a chcú vraj vniesť do spoločnosti duchovné hodnoty. Prečo? Aké duchovné hodnoty? Nedáva mi to logiku, duchovné hodnoty musia vzísť od ľudí a nie od vlády, ináč je to len umelé pretláčanie ideológie.

Prečo chcú zakázať nedeľný predaj? Prečo majú ovplyvňovať životy ľudí, ktorí o to nestoja. Nikto mi nebráni ísť do kostola, nenakupovať, ctiť boží deň. A nechcem, aby ma do toho ani nikto nútil. Našťastie im to neprešlo.

Výhrada svedomia? Pre každého? Naozaj? Hlúposť. Ja si síce môžem uplatniť výhradu proti svedomiu, ale len proti katolíckemu. Kto mi zaručí, aby som nemusel v stredu do práce, keď sa ja rozhodnem svätiť práve tento deň? Ale na nedeľné voľno má mať právo každý, logické...

Prečo má gynekológ rozhodovať o užívaní, či neužívaní antikoncepcie? V okolí hlavného mesta s tým problém nie je, no nechcel by som žiť niekde východnejšie, kde je jedna nemocnica na neviemkoľko kilometrov a práve v nej by si uplatnil výhradu svedomia. Nie je náhodou gynekológia aj o predpisovaní antikoncepcie? V pohode mohol ísť robiť zubára a svedomie lekára by bolo čisté, teda ak by nepracoval v nedeľu.

Nie som homosexuál, ale keby som bol... Prečo nemám právo žiť s partnerom v spoločnom zväzku? Je to neprirodzené? No a čo? (akože nehovorím, že je, to je len ich argument)Nikomu tým neškodím a ja budem štastný. Klesá pôrodnosť? No a čo? Občan nemá slúžiť štátu (v tomto prípade na zvýšenie populácie), ale štát občanom. Táto logika je trochu pomýlená...

Kresťanstvo sa stále pretláča do nášho života:
voľno máme na sedembolestnú Máriu, ale na vznik ČSR už nie
cez Vianoce sa z každej strany prihovárajú katolícki, či kreťanskí vo všeobecnosti, funkcionári, ktorí mi nič nehovoria a nič nedávajú
každú nedeľu ma budia zvony zvolávajúce do kostola...

s týmto a ďalšími prejavmi som sa zmieril, no naozaj to musí ísť stále ďalej? Nikomu nebránim praktikovať svoju mieru, bolo by to choré. A takisto prosím KDH a cirkev všeobecne, aby oni nenútili mňa. Nič viac od nich nechcem...

PS: ešte na záver, zbavte sa prosím dojmu, že váš názor je stopercentná a zjavná pravda. váš názor bude vždy len názorom, rovnocenný každému inému....

Matúš Krčmárik

Matúš Krčmárik

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent bratislavskej žurnalistiky. mladý, ambiciózny a hlavne nesmierne talentovaný ;o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéPostrehy insitného ekonómaNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu